Geri Dön Noktalara Geri Dön Geri Dön

Destekler

Pizza Pizza franchise sahiplerine kendi işlerinin sorumluluğunu en doğru ve sağlıklı biçimde alabilmeleri için ihtiyaç duydukları tüm destekleri sağlar.

Lokasyon Seçimi

Lokasyon seçimi gıda sektöründe başarılı bir işletmenin en önemli kriterlerinden birisidir. Doğru lokasyon seçimi işletme cirolarını önemli ölçüde artırır. Pizza Pizza yeni şube lokasyonlarının belirlenmesinde büyük titizlikle çalışır. Franchise adaylarının tespit ettikleri ve sundukları lokasyon alternatiflerini değerlendirerek içlerinden en verimli lokasyon için onay verir.

Eğitim

  • Pizza Pizza, lezzetini, hizmet standartlarını ve müşteri memnuniyetini sürekli kılmak amacıyla tüm işletmecilerine ve çalışma ekiplerine ilk günden başlayan, sürekli, yoğun ve kaliteli eğitimler verir.
  • Franchise adayları, şubelerini açmadan önce 2 ay süren, sınıf ve iş başı eğitimleri olmak üzere iki aşamadan oluşan zorunlu bir eğitim programına tabi tutulurlar. Bu eğitimleri başarı ile tamamlayan adaylar şube açma onayının sahibi olur.

Zengin Lezzetli Ürün Yelpazesi

Zengin Lezzetli Ürün Yelpazesi Özgün reçeteleri ve içerik kalitesiyle Türk damak tadına uygun lezzetli pizzalar yaratan Pizza Pizza, mönüsünde tavuk, patates,özel pizza sosları ve tatlı ürünleri ile de Pizza severlere pizza yanında farklı alternatifler sunar.

Üretim ve Lojistik Merkezi

Pizza Pizza İzmir Torbalı’da 8000 m2 alanda kurulmuş bir pizza fabrikasına sahiptir. Ürünlerin üretimi bu tesiste gerçekleşmektedir. Tüm ürünlerin depolandığı ve ardından tüm şubelerin kapısına kadar frigorifik araçlarla lojistiğin gerçekleştirildiği güçlü bir lojistik merkezimiz bulunmaktadır. Dükkânlarda pizza pişirme dışında detaylı bir üretim yapılmamaktadır.

Ulusal ve Yerel Pazarlama

  • Ulusal pazarlamada; Franchisee reklam katkı payı ve Pizza Pizza’nın ulusal pazarlama bütçesi ile; TV, radyo, televizyon, billboard, gazeteler, internet reklamları ve sosyal medya kampanyaları hayata geçirilir.
  • Yerel pazarlama; Tüm Pizza Pizza franchiseları sürekli olarak kendi bölgesi, ili veya ilçesi içinde yeni müşteriler kazanmak, mevcut ve yeni potansiyel müşterilerine Pizza Pizza ürünlerini tanıtmak amaçlı belirli aktiviteler gerçekleştirir. Yerel pazarlama çalışmaları kapsamında çoğunlukla broşür dağıtımı, yerel dış alanlarda reklam çalışmaları, vb. yöntemler kullanılır.

Denetim

İçerik kalitesi, lezzet, hijyen konularında titiz davranan Pizza Pizza Müşteri memnuniyeti ve kaliteli hizmet anlayışı ilklerinden taviz vermeden büyümeye devam etmektedir. Müşterilerinin memnuniyetini sürekli kılmak ve franchise yatırımını korumak amacıyla tüm restoranlarını periyodik olarak denetler ve iyileştirme çalışmaları yapar.

Sürekli Gelişim Desteği

Pizza Pizza, franchiselarının gelişiminin markanın gelişimiyle paralel olmasını önemser. Sunduğu işletme deneyimi ve zengin içerikli eğitimi ile franchiselarına profesyonel gelişim sağlar. Pizza Pizza Operasyon Uzmanları, ciro rakamları, işletme maliyetleri, pazarlama faaliyetleri, rakip marka çalışmaları, vb. tüm konularda franchiselarının performanslarını yakından ve sürekli takip ederek, değerlendirirler. En verimli ve karlı şekilde hizmet verebilmeleri için ihtiyaç duydukları alanlarda franchiseları yönlendirir.